Voorwaarden

Voorwaarden

  1. Bij de reparatie wordt uitgegaan van de klacht die door de klant is opgegeven.
  2. De reparatie prijs wordt vast gesteld op basis van onderzoekskosten, arbeidsloon en materiaal Als de reparatie onmogelijk is, of te duur, dan worden er alleen onderzoekskosten en/of arbeidsloon verrekend
  3. Reparatie en/of onderzoekskosten worden contant afgerekend.
  4. Bij een reparatie worden nieuwe onderdelen gebruikt tenzij anders is overlegd.
  5. We proberen van tevoren een prijsindicatie aan u te geven. Als bij onderzoek blijkt dat de reparatiekosten hoger zijn, wordt dit met de klant overlegd of er toch wordt gerepareerd. Als de klant afziet van verdere reparatie, worden de nieuwe onderdelen weer gedemonteerd en het apparaat weer in elkaar gezet. De klant betaalt dan alleen onderzoekskosten en arbeidsloon.
  6. Als blijkt dat er onderdelen besteld moeten worden krijgt de klant voorafgaand een prijsopgave een tijdsindicatie over de vermoedelijke leveringsduur van het onderdeel. Bij een 2e bezoek worden er geen extra onderzoekskosten verrekend.
  7. Henk’s witgoed service geeft 3 maanden garantie op uitgevoerde reparaties en vervangen onderdelen. Tenzij deze door externe factoren defect zijn geraakt.
  8. De kosten van het huisbezoek en eventueel vervangende onderdelen, plus de daarbij gemaakte arbeidsuren worden contant aan Henk Huizer-Witgoed service betaald.

Geef een antwoord